15 Nisan 2014 Salı




İSTİYORUM

Beyaz bir güvercin olmak,
Issız adaya uçmak,
Seninle kaybolmak istiyorum.

Ormanın derinlerine inmek,
Yüzyıllarca uyuyan prensesin olmak,    
Uyanmamak istiyorum.

Aşkın iksirini içmek,
Sarhoşluğu yaşamak istiyorum.

Yalnız senin varolduğunu hissetmek,
Sana dokunmak istiyorum.

Seni kimsenin bulamayacağı,
Kalbimin en ıssız köşesine hapsetmek istiyorum.
           
Denizin dalgalarında sesini duymak,
Dans etmek istiyorum.

Sicim sicim yağan yağmur olmanı,
İliklerime kadar ıslatmanı istiyorum.
           
Saçımın her teline adını yazmak,
Rüzgârda savurmak istiyorum.

Seninle birlikteyken, zaman dursun.
Saatler işlemesin istiyorum.
           
Bulutlar arasında o ahenki yaşamak,
Seninle gökkuşağını oluşturmak istiyorum.

Günler, aylar, mevsimler geçsin,
Seninle birlikteliğimiz başlasın istiyorum.
           
Gözlerimde uyku olmanı,
Düşlerimi paylaşmanı istiyorum.

Seni sevdiğimi haykırmak,
Sana kavuşmak istiyorum.
Seninle yaşamak, seninle ölmek istiyorum.

ZEYNEP YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder