26 Haziran 2014 Perşembe

Avuçlarımda Bir Sen Var

Önümde bir ceset var, yıkanmış
Ölüler kımıldayamıyormuş Dorok
Dudakları çizgilerle bölünmüş, susamış
Şimdi bir yer seç oraya gömelim
Sen cennet de ya da cehennem
Ne fark eder ki , aynı acı aynı keder

Elimde bir tutam saç var Dorok, işlenmiş
Güzelce kıvrılmış kenarlarından
Daha kaç kadının saçı elimde kalacak susma, konuş Dorok!

Ben bir öksüzüm Dorok, bunun ne demek olduğunu en iyi sen bilirsin
Önümdeki ceset gibi hiç kımıldamadan öylece tutunurum boşluğa, saatlerce
Peki sen kaç gecedir neredesin Dorok, tam üç kez seni özledim

Artık sokaklarda çocuklar şarkı söylüyor Dorok, dikkat et
Ölü çocuklar şarkı söylerler ölü hayallerine
Şarkıların hayaletleri ölümlere susanları bulur Dorok, kaç uzaklara

Elimde bir cop var, kırılmış
Sekiz beden parçalamış, gerisini sayamadım ağlamaktan
Söylesene Dorok, neden kanamamış hiçbir yerleri?
Usulca ölmüşler, izlemişiz içinde haykırmalar olan sessizliklerini

Cebimde bir metelik yok Dorok, acıkmış
Söylesene onur satılıyor mu buralarda, kaç paradır?
Satacak hiçbir şeyimiz kalmadı, bizi bile sattık, bir sen kaldın, yapamam onu da
Ellerini çıkar cebinden Dorok, bırak da ceplerin üşümesin

Gözlerinin kenarları kıpkırmızı Dorok, söyle ne yaptılar sana
Dövdülerse gidelim bir de beraber dayak yiyelim
Biz daha kaç kez böyle öleceğiz Dorok?

Aklımda bir mezar yeri var, sahibi yok, terk edilmiş
Hangimiz yatalım oraya Dorok, karanlık
Uğramaya cesaret edemez hiçbir düşünce
Ağlanılacak zaman mi Dorok, geri getiremezsin sözcükleri

Durma bir yerde, sürekli hareket et Dorok, burası kurtlar ini
Kolla beni, tam ortalarına girip bir de orada öleceğim
Biz kurt avlamaya geldik unutma Dorok, koyun korumaya

Acele et Dorok, burada zaman çok hızlı geçer
Bundan dolayı hızlı yürürüm, anla beni
Korkuyorum Dorok, titriyorum, nefesin çok soğuk
Ölme Dorok, bekle beraber ölelim.

Ali Suat Arslanlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder